11 Mart 2015 Çarşamba

İlk post ilk heyecan..




Herkese Merhaba,

İlk post, ilk heyecan o yüzden aman ne kadar saçma sapanmış deyip kapatmayın lütfen :)

Neden "Mum Style Diary" ?

   Evet henüz anne yada anne adayı değilim fakat Zamanı geldiğinde anne olmayı çoooook istiyorum ilk blog açmaya karar verdiğimde çok yaratıcı değilimdir aklıma üç beş isim geldi ancak hepsi kapılmıştı. sonra neden olmasın dedim Allah izin verirse bende bir gün anne olacağım şimdilik bu başlık altında postlarımı yapabilirim kime ne zararım olur diye düşündüm..

Blog'da Neler  mi olacak ?

Öyle edebi yazılar yazmak gibi bir gayem yok. Hoşuma giden ve herkesle paylaşmak istediklerim.. En çok sevdiğim şey alışveriş tabi ki ilk sırada :) bunun dışında ürün deneyimleri belki ara ara yemek tarifleri, Gezi notlarım, moda kısaca hayatıma dair herşey bu blog da olsun istiyorum..

Yazım kuralları ile aram çok kötü zamanla düzelteceğim söz şimdilik içimden ne geldiyse yazdım.

Postlarımı şimdilik evrendeki bir boşluğa gönderiyor gibiyim zamanla takipçilerim olur da bol bol
yorum alırım umarım...

Beni instagram'dan mumstylediary hesabından da takip edebilirsiniz..



En yakın zamanda tekrar
Görüşmek Üzere :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder