2 Mayıs 2015 Cumartesi

Biten Ürün Deneyimleri vol.2



Herkese merhaba,

Uzun bir süredir bu postu hazırlamak istiyordum fakat bir türlü fırsat olmamıştı ama beklediğime değdi..

Yeni biten ürünlerim hakkında deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım umarım size de faydalı olur..







Nivea Dusta Vücut Kremi, beklentimi karşılayan bir ürün oldu ben duştan sonra saatlerce kremlenmeyi pek sevmem üşenirim :) ama bu ürün sayesinde nemlendirme işlemi duşta bir kaç dk içinde halletmiş oldum. kullanımı oldukça pratik duştan çıkmaya yakın ıslak vücuduma uyguladıktan sonra çok kısa vücudunuzu durulayıp dustan cıkıyorsunuz ve vucudunuz hala yumuşacık ve nemli ozellikle yazın bayıla bayıla kullanıyorum bu ürünü fiyatıda oldukça uygun heryerde bulabilirsiniz..




BIOBLAS saç dökülmesine karşı Şampuan, bu üründen hiç memnun kalmadım beklentilerimin oldukça altında kaldı saç dökülmesini engellemediği gibi saçlarımı sertleştirdi ve taramasını oldukça zorlaştırdı.Ürünü bitirmeden kullanımı sonlandırdım birdaha kesinlikle almayacağım..



L'oreal Paris Pure Zone Derinlemesine arındırıcı Jel, bu üründe beklentilerimin altında kaldı malesef, en kokusu ve etkisi oldukça ferah fakat ciltte ve gözlerde ürün kullanımı sırasında oldukça yanma oldu. oyuzden çok dikkatli kullanmak durumunda kaldım ferah his sadece kullanım sırasında hissediyorsunuz durulama yaptıktan sonra derinlemesine bir temizlik hissetmedim cildimi. kısacası birdaha bu ürünü satın alacagımı hiç sanmıyorum.




John Frieda Sheer Blonde Şampuan, ürünün vaatleri Yaz güneşi gibi ışıltılı bir etki için saçları aydınlatmaya yardımcı olur fakat ben uzun bir sure düzenli kullanmama rağmen çok etkisini görmedim. tekrar almayı dusunmuyorum..



John Frieda Dokunulası ve Hacimli saçlar için Şampuan, Bu ürün tamda beklentimi karşıladı açıkçası :) biraz yaglı olan saçlarımı derinlemesine temizledi ve kalıntıları arındırdı dus sonrası kuruttugumda ise hiç agırlık yapmadı ve hacimli harika görünüyorlardı.. Derinlemesine temizlediği için ben bu ürünü genelde hafta sonları uyguladım bence günlük kullanım için biraz fazla haftada bir yada 2 olarak kullanılabilir. Ben genel anlamda memnun kaldım bir tane daha satın alacağım. Sizinde benim gibi saçlarınız yaglı ise bu urunu kullanabilirsiniz..



Garnier yeşil çaylı Arındırıcı Temizleme Jeli, Bu üründen oldukça memun kaldım bir kere cildinizi çok iyi temizliyor bütün makyaj kalıntıları vesaire hepsini arındırıyor fiyatıda oldukça uygun  ben gratis indiriminde 12 tl ye satın almıştım bu bitirdiğim 4. kutu .. fakat fakat :) çok bereketsiz bir ürün alıyorsunuz bir kaç haftada bitmiş oluyor çünkü ürün çok akışkan su gibi birde ambalajı ters olunca tabi açılır açılmaz ürün çıkıyor neden bu kadar akışkan bir ürüne böyle bir ambalaj yaparlar hiç anlamıyorum. bu kadar söylendim ama yine de almaya devam edeceğim çünkü vaatlerini sonuna kadar yerine getiriyor bence :)




Neutrogena Pore&Shine Temizleme Jeli, yaklaşık bir yıldır bu ürünü bitirmeye çalışıyorum kullanmadıgım yer kalmadı ama bitmiyor! nerelerde kullandım bir bilseniz şu ara atmaya kıyamadıgım için makyaj fırçalarımı temizlemek için kullanıyorum ama onu bile beceremiyor desem yeridir.. Hiç ama hiç memnun kalmadım hayatımda hiç bu kadar gereksiz bir urun görmedim ne köpürüyor ne temizliyor ne arındırıyor ne parlamayı onlüyor hiç bir işe yaramıyor kısacası hiç hiç memnun kalmadım bir daha asla satın almam!



Neutrogena Pore Shine peeling, temizleme jelinin peeling ürünü bu da diğeri gibi vaat ettiklerini hiç yerine getirmiyor bir daha kesinlikle satın almayacağım hiç memnun kalmadım.




L'oreal Elseve Komple Onarıcı yapılandırıcı Şampuan ve Saç kremi, geldik en ilginç ikiliye :) bu ikili çok ilginç şöyle ki şampuanı berbat ben hayatımda böyle rezil bir şampuan görmedim saçlarımı yıkadım ama yıkamaz olaydım saçlarımı tararken bir gariplik oldugunu hissettim ama asıl kuruduktan sonra bombasını patlattı saçlarım sanki hiç yıkanmamış gibiydi sanki kafamdan aşşağı yağ dökülmüş gibi agır ve cansız görünüyordu.. Evet gelelim diğer sürprize :) aynı serinin saç bakım kreminide yerlere göklere sıgdıramıyorum!! saçlarımı nasıl yumuşak ipek gibi bir etki bıraktı hiç ağırlaştırmadı taramayı oldukça kolaylaştırdı.. tabiki baska marka bir şampuanla kullandım bakım kremini.. Bakım kremini kesinlikle alabilirsiniz çok memnun kaldım ama şampuanı bitirmeden çöpe attım aman sakın almayın! :)




Neutrogena tek adımda makyaj ve yüz temizleme jeli, bu ürün tam anlamıyla vaat ettiklerini karşılamıyor ancak makyajınızı çıkarttıktan sonra ciltte temizliği saglıyor yani belirttiği gibi tek adımda her ikisini temizlemiyor bir daha almayı dusunmuyorum.





Watsons Mud Therapy Maske, fiyat performans oranı oldukça iyi beklentilerimin üzerinde bir ürün çıktı maskeyi uyguladıktan sonra cildim dingin ve sakinleştirdi daha canlı göründü kesinlikle tekrar alınacaklar arasında :)



L'oreal Elseve Extraordinary Oil, hayatımda kullandıgım en iyi saç bakım ürünü hem saçı besliyor, bakım yapıyor hemde taramayı kolaylaştırıyor ve parlaklık sağlıyor fiyat&performans oranıda oldukça yüksek bu benim 3. kutum yeniside ilk fırsatta hemen alınacak..


Şimdilik biten ürünlerim bu kadar sizde ürünler hakkında yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder